czwartek, 24 października 2013

UWAGA..

HEj kochanee.
Wiem że Was niepokoję lub coś takiego, bo długo nie dodałam rozdziału.
PRZEPRASZAM,
Ale zrobiłam sobie taka przerwę od pisania.
Pwód?
Więc tak : myślę że nie wiecie ale ja nie jestem do końca Polką. To dlatego że mój tata jest anglikiem a mama polką :D  Przeprowadziłam się na pół roku  do Angli (gdzie dzień w dzień mówiłam po angielsku)  a teraz znów jestem w Polsce. Trudno jest mi się znów przyzwyczaić i muszę znów zasuwać dzień i noc po Polsku żeby nie mieć problemów z wymową. Już zauważyłam moje braki więc.....
Dobra kończąc ten temat..
Do tego doszedł nam w szkole Włoski, nie mam pojęcia czy "ogarnę" czwarty język ;/
Więc tak, zmieniłam przez to wszystko szkołę nowi znajomy. Kłopoty.
Ale tak : Nowy rozdział będzie na początku listopada ( 3-5). :)  TEN ROZDZIAŁ BĘDZIE DŁUUUUGIIIIIII. :D

PRZEPRASZAM ZA MOJĄ NIE OBECNOŚĆ,  MAM NADZIEJĘ ŻE MNIE NIE OPUŚCICIE I ZBIJECIE. :D  \

poczekajcie jeszcze tydzień lub dwa, PROSZĘĘ....

14 komentarzy:

  1. Dobrze, że dałaś jakiś znak <3
    To zrozumiałe, że trzeba wszystko ogarnąć, wiem z własnego doświadczenia, że jest to trudne bo sama mieszkałam przez rok w Finlandii, wspaniały kraj nawiasem mówiąc :)
    Nie mogę się doczekać rozdziału <3
    Pozdrawiam gorąco i życzę weny :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Finlandia!!! Ooo, dziewczyno normalnie ci zazdroszczę! Marzę o tym by tam pojechać, poznać ich kulturę, kuchnię, pójść na jakiś fajny koncert np. Apocalypticy lub the 69 Eyes do Tavastia Club w Helsinkach... Każdy z kim rozmawiałam o tym, a tam był wspomina ten kraj i samych Finów raczej dobrze i zawsze z jakimś takim sentymentem. Chętnie też bym cię podpytała o to czy owo ale nie wiem czy wypada? Co by nie było na pewno kiedyś też tam się wybiorę :)
      oceanbreeaze

      Usuń
    2. Finowie to wspaniali ludzie, naprawdę , są tacy mili, pomocni i co najważniejsze bardzo tolerancyjni.
      Samochody zawsze się zatrzymują nawet gdy mają zielone, żeby rowerzysta mógł przejechać. Tam wszystko jest takie piękne, zadbane ^_^
      Teraz jeżdżę tam w wakacje, na ferie i święta :) mimo, że z pochodzenia jestem polką i urodziłam się tu, to gdy lecę samolotem do finlandii i czuję, że już wylądowaliśmy w Turku, to dopiero wtedy czuję, że jestem w domu :)
      Pytaj śmiało, mam nadzieję, że uda mi się odpowiedzieć na wszystkie pytania :D
      PS jeśli chodzi o jedzenie to szok :D raz przez przypadek kupiłam frytki z cebulą :DDD albo mają jeszcze takie czarne słodycze, mi osobiście one nie smakują, ale to kwestia gustu ;)

      Usuń
    3. Wysłałam ci parę dni temu wiadomość przez YT by cię podpytać o parę spraw związanych z Finlandią. Jednak mi nie odpowiadasz. No trudno, rozumiem że nie możesz lub nie chcesz... Dzięki jednak za te parę szczegółów które tu mi napisałąś. Właśnie takie zwykłe, codzienne sprawy i odczucia związane z pobytem w tym kraju najbardziej mnie fascynują.
      oceanbreeaze

      Usuń
    4. Przepraszam, że nie odpisywałam na YT ale ciężko mi znaleźć tam "wiadomości" :D Sorki :( Zaraz zerknę na yt :*

      Usuń
  2. Ach, a już się bałam, że opuściłaś nas na stałe =) Nie mam pojęcia, jak trudne musi być dostosowanie się do nowej sytuacji, ale brawo, bo najwyraźniej dajesz sobie radę. Nie wiem jak inni, ale ja trzymam za ciebie kciuki i niecierpliwie czekam na kolejny rozdział; mam nadzieję, że wszystko jakoś sobie uporządkujesz i wrócisz do nas bardzo szybko. ;)
    Pozdrawiam,
    Nessa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie odpowiedziałaś.... Gdybyś ot tak znikła bez słowa i po prostu nas, mówiąc brzydko, olała to wtedy faktycznie byłby to dla nas wielki zawód ale skoro wyjaśniłaś nam to i owo to czego się można przyczepić... Rzeczywiście musi ci być ciężko więc staram się to zrozumieć. Będziemy na pewno czekać, ale wracaj co prędzej jak tylko ogarniesz swoje sprawy. Wielkie całusy i powodzenia w szkole... nie zapominaj o nas.
    oceanbreeaze

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracam za tydzień.!!!!! rozdział już w trakcie pisania. :D xDD dodałyście mi weny DZIĘKUJĘ.. :D :*)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak wiesz już kiedy nr ? :***
    Błagam daj mi już mojego ARO <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochanee...!
    Rozdział będzie w sobotę lub wcześniej, zależy.
    Laptop świdrował mi już od jakiegoś miesiąca, i się zepsuł.
    ROZDZIAŁ jest już napisany, na pen-drive więc gdy tylko za parę dni tata kupi mi nowego lap... rozdział się pojawi..!
    PRZEPRASZAM ŻE ZNÓW CZEKACIE.. ! WYBACZYCIE MI? wiem że was zaniedbuję.. PRZEPRASZAM..!! ♥♥...
    PS. możecie wyzywać mojego brata który nie chce dać mi chasła do swojego komputera ;//

    I'am so sorry..! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja Martyna...
    piszę z anonima bo nie mam czasu się na chwilę obecną zalogować -.- xD
    Więc że tak powiem SPINAM DUPSKO i przepisuję na 100% będzie nowy rozdział w ten weekend. ♥♥♥ PROSZĘ POCZEKAJCIE :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już się bałam że nas zostawiłaś :'(
      nie moge się już doczekać <3
      serdecznie zapraszam
      http://historiadakotyiaro.blogspot.com/?m=1

      Usuń