niedziela, 21 lipca 2013



 ROZDZIAŁ II

Koszmar?.O.O


Ja po 30 minutach jazdy zasnęłam miałam koszmar?O.o 

-Hano przecież wiesz że cię kocham- powiedział jakiś głos nie widziałam twarzy ponieważ bylo ciemno.
-Kto tu jest?-zapytałam wystraszona
-Jak to nie wiesz? To ja Aro.- odpowiedział
Nagle poczułam jak łapie mnie za kark i przyciąga do jego twarzy. Po chwili poczułam jego zimne usta na moich, wbijał język między moje wargi.

To był namiętny pocałunek a ja go odwzajemniałam.


Gdy się obudziłam byliśmy na miejscu. Właśnie szliśmy w stronę samolotu gdy zaczęłam rozmowę.

- Carlise?
- Tak?
- Czy myślisz że ja i Aro Volturi moglibyśmy być razem?- zapytałam ze strachem w oczach.
- Hano coś się stało?. On zabił twoich rodziców nawet go nie znasz.!- krzyknął ze zdziwieniem.
- Śnił mi się, całowaliśmy się ale nie widziałam jego twarzy- stwierdziłam niepokojąco.
- Słucham?! - Carlise wystawił oczy.
- Ja nie wiem to był koszmar, mam nadzieję że o nim zapomnę jak najszybciej.- powiedziałam ze smutkiem i wbiłam wzrok na kobietę która zbierała bilety.
- Życzę miłego lotu. - powiedziała słodko
- Dziękujemy. - powiedział Carlise.
Gdy zajmowaliśmy miejsca w samolocie, trafiłam koło tajemniczej dziewczyny. Zaraz zaraz, czy ona jest WAMPIREM?.   TAK!   Ma czerwone oczy!   Gdy to zauważyłam odwróciła się w stronę małego okienka. Nieporadnie szukałam wzrokiem Carlise'a. Jest! siedzi koło jakiejś staruszki, zaczęłam pokazywać mu na dziewczynę a potem wystawiłam zęby i ruszałam szczęką. Przytaknął wiedział o co mi chodzi. 

Gdy szliśmy po moje walizki, patrzyła ona na mnie z zaciekawieniem. Pomógł nam dostarczyć do samochodu bagaż jakiś przystojny blądyn. Wpakowałam je do bagażnika.

-Bardzo panu dziękuję. - powiedziałam i weszłam do samochodu, tam czekał już Carlise.
-Ona jest wampirem.!- powiedziałam szepcząc.
-Tak wiem tylko że jej nie znam- zmartwił się bo on zna każdego wampira.
-Zapomnijmy o niej.- narzuciłam.
-Sądzę że tak będzie najlepiej. - powiedział

Całą drogę  przegadaliśmy o jego dzieciach. Gdy mijaliśmy tabliczkę z napisem FORKS, serce szybciej mi zabiło. Skręciliśmy w stronę lasu. Nagle zza drzew wyłonił się piękny ogromny dom, był w kolorze ekri z drewnianymi elementami i wielkim tarasem przed wejściem. 

-To od dziś twój dom.- powiedział i wyszliśmy z samochodu.
-Nareszcie- odetchnęłam z ulgą.

Nagle w wampirzym tępie zjawiło sie 6 wampirów. Jasper, Alice, Rosalie, Emmet, Edward, Esme.  Chwila a gdzie Bella?>! Wszyscy patrzyli się na mnie i nie odrywali wzroku.

- No dalej, co tak stoicie jak słupy przywitać się z waszą nową siostrą.!

Najpierw podeszła Esme.

- Nareszcie jesteś z nami, kocham cię jak własną córkę.- przytuliła mnie

Następna była Alice i Jasper.

-Hej już cię lubię będziemy przyjaciułkami, witamy w rodzinie.!- powiedziała zgrabnie Alice i przytuliła mnie. A Jasper podał mi rękę po przyjacielsku uścisnęłam ją.

Teraz przyszedł Emmet i Rose.

-Cześć miło cię mieć w rodzinie- powiedziała blądynka a Emmet przytulił mnie i odeszli. 

Teraz przyszedł Edward.

-Hej jesteś śliczna, Bella jest u siebie niebawem powinna się zjawić. Miło mieć cię w rodzinie- powiedział i pocałował moją rękę.

Poszliśmy do domu razem z Alice poszłam się rozpakować, mój pokój był cudny, ogromny i miał 2 pary drzwi. Jedne prowadziły do łazienki a drugie do garderoby. Byłam zmęczona poszłam spać, a Alice poszła na polowanie.



wiem że rozdział nudny, ale następny będzie ciekawszy ..!  OBIECUJĘ.!   komentujcie. :D następny będzie jutro.. :)





4 komentarze:

  1. Rozdział jest świetny! ! Nic dodać nic ująć :D Podoba mi się baaaaardzo! zaciekawiasz i intrygujesz jednocześnie:)) Czekam na kolejny i BŁAGAM dodaj go szybko! Pozdrawiam gorąco :**Niech wena będzie z TOBĄ!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję♥ rozdział będzie Dziś alę muszę go napisać ;) cieszę że ci się spodobał :D

    Co do weny to już mam sporooooo rozdziałów. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super się zaczyna, naprawdę :D
    A po za tym masz odemnie OGROMNEGO Plusa z powodu Ara ( Ja go po prostu ubóstwiam XD )
    No dość szybko się zaczyna ( lubię szybką akcję :D ) Już nie mogę doczekać się nn ;]
    Pozdro i weny
    POISON
    p.s jeśli mogła być mnie informować o nowościach to proszę na mojego bloga http://porcelana-bellaro.blogspot.com/ ( zakładka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję za tak miłe słowa. ♥ Oczywiście nie wyobrażam sobie mojego bloga bez Ara :D


      Będę cie informowała zawsze w komentarzach :)

      jeszcze raz wielkie dzięki za te słowa. :) Pozdrawiam..

      Usuń